loading...
هنوز دیر نشده؟؟؟؟
عاشق گمنام بازدید : 159 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

http://icons.iconarchive.com/icons/fixicon/paradise-applications/128/text-icon.png

تو گفتی آسمون دارم، نداشتی

یه قلب مهربون دارم، نداشتی

تو گفتی توی این دنیای بی رحم

غم یه همزبون دارم، نداشتی

یه روز گفتی واست دنیا میارم

پیشم باشی برات جونو میذارم

چشای خیستو دوختی به چشمام

ازم خواستی تو حرفات،نه، نیارم

بهت دل دادم و از جون گذشتم

من از پاکیم برات آسون گذشتم

تامن عاشق شدم رفتی چه راحت
میدونم از دلم ارزون گذشتم

                                
http://icons.iconarchive.com/icons/fixicon/paradise-applications/128/text-icon.png

برای اینکه هر روزت صفا شه دلم تسبیح دست لحظه ها شد

چرا چشمای پاک آسمونیت میون دلخوشی هات بی وفا شد؟

شبو روز و همه وقت و همه عمر دلم می خواست دلت با من یکی شه

دلم می خواست که دنیا چشم بذاره بشیم پنهون من وتو تا همیشه

خیابون بلندی باشه باتو صدای نم نم بارون نرمی

که با لحن صداش این خسته هارو بگیره توی آغوشش به گرمی

اگه رویام حقیقت داشته باشه خداحافظ بگم اما به دنیا

ولی حالا که من تنهای تنهام خداحافظ می گم  به عشق و رویا

از اون روزی که رفتی ماه و خورشید رو خط بی کسی ها روبرومه

تموم صورت خورشید عشقت کسوف ماه تار آرزومه

می دونم پشت لمس اول صبح تو تاریکیه مطلق جا گذاشتیم

نمی شه پشت قهرا جا نمونیم؟ما اون روزا از این حرفا نداشتیم

خدایا آسمونی نیستم اما می تونم آسمو نی داشته باشم

زمین دنیای نامرداست تو نیستی نباشی هیچ کجا می خوام نباشم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت نوشته شده توسط یه عاشق تنها و دل باخته؟؟ هنوز دیر نشده???
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد وبلاگ چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 2,612
  • کدهای اختصاصی
    کد پیغام خوش آمدگویی